Over Ons

WAT MAAKT NANNIC UNIEK

De geavanceerde huidverzorgingsproducten van NANNIC hebben een bijzondere formulering, identiek aan die van onze cellen. Ze bevatten een maximale concentratie aan actieve componenten, die synergistisch werken voor een optimale verbetering van de huid.

ONZE MISSIE

  1. Trendsetter zijn in nieuwe cosmetica toepassingen, door continue samenwerking met vakspecialisten en onderzoekscentra wereldwijd.
  2. Innovatieve producten en oplossingen met sterke USP’s op de markt brengen.
  3. Oorzakelijke behandeling met een maximum aan zichtbaar resultaat, door een diepgaande kennis van het menselijk metabolisme en de verwerking van hoog geconcentreerde, complexe en multi- actieve bestanddelen.
  4. Veiligheid voor het lichaam en respect voor het menselijk metabolisme.
  5. Duurzame groei realiseren, door langetermijnrelaties op te bouwen met onze stakeholders, medewerkers, ontwikkelaars, leveranciers, importeurs, schoonheidsspecialisten en gebruikers.

HET NANNIC HUIDVERBETERINGSCONCEPT: VOOR ELK HUIDBEELD EEN OPLOSSING

Een totaal behandelconcept voor gelaat & lichaam

  • Professionele serums en apparatuur
  • Complementaire thuisgebruik producten voor huid en haar

“door Nannic heb ik mijn haar terug”

Annika Ljungberg, Zweedse zangeres

ACTIEF IN BINNEN EN BUITENLAND

  • In Zweden won Nannic de Oscar voor ‘best luxury skin care line’, en verkondigt de Zweedse zangeres Annika Ljungberg op Nannic persevents de boodschap: “door Nannic heb ik mijn haar terug”. We zijn in Zweden ook de meest geboekte behandeling op het online boekingsplatform
    (www.bokadirect.se)
  • In België kregen we de prijs voor ‘best innovation in hair care products’ en hebben we ook een zeer goede naam bij de nationale beauty pers
  • In de UK wonnen we de award voor ‘best spa brand’
  • In Rusland wonnen we een award voor ‘best serum’ met Nannic Coup d’excellence

NANNIC STERKTE

  • Resultaatgericht huidverbeterings -en huidverjongingsconcept
  • Complete professionele productenlijn + thuisgebruik producten + behandelapparatuur
  • Innovatieve en trendsettende ontwikkelingen (geen standaard formules)
  • Award winnende formulaties
  • Hoge kwaliteit op gebied van producten, kennis en service

DE PERS OVER NANNIC, o.a.

Elle magazine

‘… Alle producten die het labo en de productie verlaten, hebben één ding met elkaar gemeen: ze doen wat ze beloven …’

 

Marie-Claire magazine

‘… Als je de gezondheid van je huid aan iemand moet toevertrouwen, laat het dan aan René Nagels van NANNIC zijn. Door deze producten in huis te halen, kleur je niet alleen je badkamerkastje zwart-geel-rood, je voedt je huid ook met een innovatief, veilig en foolproof product dat met veel enthousiasme is uitgevonden én geproduceerd in dé cosmetic valley van België …’

 

NINA magazine

‘… Gespecialiseerd in verzorging, maar evenveel expertise op het vlak van fond de teint, zelfbruiners en zonnebescherming: er is weinig waarvoor je bij NANNIC niet terecht kan …’

 

Relaxy magazine

‘… Een pure verwennerij en een weldaad voor mijn huid met onmiddellijk zichtbaar resultaat, zeker voor herhaling vatbaar ! …’

 

Marie-Claire magazine

‘… Mensen geven me de opmerking dat mijn huid er stralend uitziet en ik merk echt wel een mooie, gezondere gloed op …’